Aktywuj usługę "Mój Rachunek" w bankomatach i korzystaj z nowoczesnych usług!!!

dodano: 2023-06-11

Bank Spółdzielczy w Jutrosinie wdrożył w bankomatach nowe usługi, z których mogą Państwo korzystać. Są to wypłaty i wpłaty gotówki bezpośrednio na swój rachunek, które są natychmiast księgowane na koncie. Ponadto możliwe jest dokonywanie opłat (przelewów), realizacja przelewów na podstawie kodów kreskowych, wypłaty BLIK, smart karta czy smart wypłaty. Nowe usługi dostępne są w wpłatomatach:

  • Oddział Banku - ul. Kolejowa 4, 63-920 Pakosław
  • Centrala Banku - ul. Rynek 18, 63-930 Jutrosin

Aby korzystać z pełnej gamy nowych usług trzeba aktywować w bankomacie usługę „Mój Rachunek”. Opcję uruchamia się samodzielnie i jednorazowo lub należy użyć smart karty dostępnej w aplikacji mobilnej naszego Banku.

Zachęcamy do korzystania z nowych usług.

Przedsiębiorcy zainteresowani usługą wpłat utargów bezpośrednio w urządzeniu wielofunkcyjnym zachęcamy do kontaktu z Bankiem.

Jak aktywować usługę „Mój rachunek”? – Instrukcja w załączeniu.