Mój Rachunek

Bank Spółdzielczy w Jutrosinie wdrożył w bankomacie nowe usługi, z których już dziś mogą Państwo korzystać. Są to wypłaty i wpłaty gotówki bezpośrednio na swój rachunek, które są natychmiast księgowane na koncie. Ponadto możliwe jest dokonywanie opłat (przelewów), realizacja przelewów na podstawie kodów kreskowych, wypłaty BLIK, smart karta czy smart wypłaty. Nowe usługi dostępne są we wpłatomacie przy ulicy Kolejowa 4, 63 – 920 Pakosław.

Aby korzystać z pełnej gamy nowych usług trzeba aktywować w bankomacie usługę „Mój Rachunek”. Opcję uruchamia się samodzielnie i jednorazowo lub należy użyć smart karty dostępnej w aplikacji mobilnej naszego Banku.

Zachęcamy do korzystania z nowych usług.

Przedsiębiorcy zainteresowani usługą wpłat utargów bezpośrednio w urządzeniu wielofunkcyjnym zachęcamy do kontaktu z Bankiem.

Jak aktywować usługę „Mój rachunek”? – Instrukcja w załączeniu.