Aplikacja mobilna "Nasz Bank"

Już teraz skorzystaj z nowej aplikacji NASZ BANK

Nasz Bank to aplikacja mobilna systemu bankowości internetowej Banku Spółdzielczego w Jutrosinie dostępna dla klientów naszego Banku. Umożliwia swobodny, bezpieczny i skuteczny dostęp do Twoich finansów 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę bez względu na czas i miejsce, w którym się znajdujesz. Cenisz swój czas, niezależność i mobilność? Wystarczy smartfon z aplikacją mobilną Nasz Bank, by w dogodnym momencie sprawdzić stan konta, dokonać przelewu, czy skontrolować wydatki. Korzystanie z aplikacji jest bezpieczne - dostęp chroniony jest kodem e-PIN lub z wykorzystaniem cech biometrycznych. W celu uruchomienia aplikacji nie ma konieczności wizyty klienta w placówce Banku.

Aplikacja mobilna umożliwia:
  • przegląd stanu środków na rachunkach bankowych;
  • dostęp do historii operacji;
  • dostęp do informacji o kredytach, lokatach;
  • wykonanie przelewów zwykłych, zdefiniowanych, podatkowych, płatności podzielonych (Split Payment);
  • płatność BLIK;
  • doładowanie telefonu komórkowego;
  • wykonywanie przelewów QR;
  • zatwierdzanie operacji bankowych autoryzacją mobilną;
  • automatyczne powiadomienie o wpłatach na konto oraz o wypłatach m.in. płatność w sklepie, wypłata w bankomacie itp.
  • powiadomienie o błędnym logowaniu do bankowości elektronicznej.

Jak zainstalować aplikację

1) W zależności od posiadanego systemu w telefonie:

Android: Wejdź do sklepu Google Play i wpisz do wyszukiwarki: Nasz Bank

IOS: Wejdź do sklepu AppStore i wpisz do wyszukiwarki: BS Jutrosin
googleplayappstore

2) Uruchom aplikację i postępuj zgodnie ze wskazówkami wyświetlanymi w aplikacji:
1

3) Wybierz jeden ze sposobów aktywacji Aplikacji:

2

Zaloguj się przez stronę internetową do Internet Banking i dodaj urządzenie mobilne postępując zgodnie ze wskazówkami wyświetlanymi na ekranie:

  • zakładka Ustawienia => Kanały dostępu i urządzenia => Urządzenie mobilne => Dodaj urządzenie
  • podaj nazwę urządzenia (dowolna nazwa określona przez użytkownika)
  • zautoryzuj operację – wpisz Kod uwierzytelnienia i otrzymane Hasło SMS – kliknij Zatwierdź
  • zeskanuj urządzeniem mobilnym QR kod wyświetlony w Twojej bankowości internetowej
  • ustal e-PIN do Aplikacji – długość kodu e-PIN powinna mieścić się między 5 a 20 znakami

4

lub

5

6

4) Gotowe. Proces aktywacji zakończył się pomyślnie!

BLIKUJ razem z Bankiem Spółdzielczym w Jutrosinie w aplikacji mobilnej NASZ BANK

  • Nowoczesne, wygodne i szybkie płatności z wykorzystaniem aplikacji mobilnej.
  • Bezpieczne rozwiązanie przy płatnościach internetowych – potwierdzenie transakcji następuje z wykorzystaniem jednorazowego kodu BLIK, który jest ważny 120 sekund.
  • Wygoda przy wypłacie gotówki z bankomatów – brak ryzyka utraty karty bądź kradzieży danych.
  • Wygoda przy transakcjach internetowych – brak konieczności dodatkowego logowania do bankowości internetowej i wprowadzania danych karty płatniczej.

System płatności mobilnych BLIK umożliwia użytkownikom smartfonów dokonywanie płatności w sklepach internetowych i stacjonarnych oraz wypłatę pieniędzy z bankomatów oznaczonych logotypem BLIK. BLIK działa na smartfonach z oprogramowaniem Android oraz iOS. Do korzystania z tej usługi niezbędne jest połączenie z Internetem (pakiet danych lub wi-fi).

Aktywacja BLIK w aplikacji „Nasz Bank”:

kliknij w

Ustawienia -> BLIK

włącz płatność BLIK

i wybierz ZAPISZ

podaj e-PIN i ZATWIERDŹ


1

Aplikacja mobilna Nasz Bank w pigułce