Usługa 3D Secure w aplikacji mobilnej Nasz Bank

Płatności kartą w internecie z 3D Secure szybko i bezpiecznie potwierdzisz również w aplikacji mobilnej Nasz Bank. Zobacz jakie to proste!
Nie masz jeszcze aplikacji Nasz Bank? Pobierz ją ze sklepu App Store lub Google Play.
Jak zainstalować aplikacją mobilną Nasz Bank - kliknij TUTAJ
Jak ustawić aplikację mobilną Nasz Bank do uwierzytelniania transakcji internetowych zabezpieczonych 3D Secure?
- W placówce naszego Banku lub kontakt telefoniczny z placówką naszego Banku;
- Poprzez bezpłatną infolinię pod numerem 800 888 888. Infolinia dostępna jest przez całą dobę we wszystkie dni tygodnia. Podczas rozmowy telefonicznej proszę o przekazanie informacji, że chodzi o aplikację mobilną Nasz Bank autorstwa firmy Novum.
Potwierdzanie płatności
Jeśli nie jesteś zalogowany do aplikacji:
- Podczas płatności w internecie dostaniesz na swój telefon powiadomienie PUSH z aplikacji mobilnej – kliknij w nie.
- Uruchomi się aplikacja Nasz Bank. Zaloguj się do aplikacji wybraną metodą logowania (e-PIN lub odcisk palca).
- Zobaczysz szczegóły swojej transakcji. Jeżeli wszystko się zgadza, wciśnij „Zatwierdź” i podaj e-PIN.
- Transakcja została potwierdzona.
Jeśli jesteś zalogowany do aplikacji:
- Podczas płatności w internecie zostaniesz przeniesiony do ekranu aplikacji ze szczegółami transakcji.
- Jeżeli szczegóły transakcji są prawidłowe, wciśnij "Zatwierdź".
- Transakcja została potwierdzona.