Visa Business
Visa Business jest międzynarodową kartą płatniczą z funkcją zbliżeniową, za pomocą której Posiadacz/Użytkownik karty może dokonywać operacji w kraju i za granicą.
- wygodne i bezpieczne narzędzie płatnicze dla firmy, bez konieczności noszenia gotówki,
- możliwość dokonywania szybkich, wygodnych i nowoczesnych płatności zbliżeniowych- poprzez zbliżenie karty do terminala – do kwoty 100 zł - bez potwierdzania numerem PIN* ,
- możliwość płatności kartą w Internecie – bezpiecznie dzięki usłudze 3D-Secure ,
- kartę otrzymujesz do rachunku bieżącego lub pomocniczego ,
- możesz wskazać pracowników, którzy otrzymają kartę ,
- swobodny dostęp do gotówki w bankomatach oznaczonych logo Visa w kraju i za granicą,
- 0zł za wypłaty gotówki z sieci bankomatów oznaczonych logo
i
,
- możliwość wypłaty gotówki podczas zakupów w sklepach oznaczonych znakiem Cashback ,
- minimum formalności przy wydaniu kary.
Podpis na karcie
Zawsze podpisz się na karcie najlepiej całym imieniem i nazwiskiem, lub co najmniej pierwszą literą imienia i nazwiskiem.
Posługując się kartą płatniczą należy pamiętać:
• nie noś PIN-u razem z kartą
• nie udostępniaj nikomu PIN-u z kartą
• miej zawsze nr telefonu pod który możesz zgłosić zastrzeżenie karty
• bezwzględnie nie zapisuj PIN-u na karcie
• chroń kartę przed uszkodzeniami mechanicznymi, polem magnetycznym oraz silnymi promieniami słonecznymi
Utrata karty
W przypadku utraty karty (zagubienie, kradzież) nie ryzykuj. Zastrzeż swoją kartę w Systemie Zastrzegania Kart. Zastrzeżenia kart można dokonywać przez całą dobę, 7 dni w tygodniu dzwoniąc pod niżej podany nr telefonu:
tel. (+48) 828 828 828
Im szybciej nastąpi zastrzeżenie, tym mniejsze prawdopodobieństwo wystąpienia strat wynikłych z nieuczciwego wykorzystania karty.
3D-Secure umożliwia dokonywanie przez Internet płatności o zwiększonym stopniu bezpieczeństwa. Każda transakcja potwierdzana jest dodatkowym hasłem, które klient nadaje przy rejestracji karty w usłudze.
Rejestracja karty wykonywana jest jednokrotnie - klient w trakcie dokonywania płatności w sklepie internetowym zostanie poproszony o rejestrację, która wymaga potwierdzenia swojej tożsamości poprzez podanie danych osobowych znanych przez bank i ustalenie hasła. Przy kolejnych zakupach przez Internet poza podaniem danych z karty, potwierdzenie płatności będzie polegać na podaniu ustalonego hasła.
Podczas rejestracji klient określa również komunikat osobisty - tekst, który będzie wyświetlany przy każdej płatności kartą i stanowi dodatkowe potwierdzenie autentyczności strony.
Uwaga: w przypadku kart Maestro, Visa Electron lub Visa Business Electron w procesie rejestracji wymagane jest podanie hasła tymczasowego przekazanego przez Bank - w celu uzyskania hasła klient powinien skontaktować się z oddziałem Banku. Następnie w trakcie rejestracji klient ustanawia własne hasło do usługi, które będzie służyć do potwierdzania transakcji przy kolejnych zakupach przez Internet.